A POS terminál költségeinek összehasonlításakor, az eszközök ára mellett, a teljes életciklusuk során felmerülő kiadásokat is figyelembe kell venned. Amikor egy vállalkozás bankkártya terminál beszerzésén gondolkodik, az egyik legfontosabb szempont a költségek átláthatósága és a beruházás hosszú távú megtérülése. Erre már korábban is felhívta a figyelmet a Novopayment POS szolgáltató. Ha kifejezetten testreszabott megoldásokat keresel, akkor náluk biztosan megtalálod. Lássuk, hogy pontosan milyen tényezőket kell figyelembe venned a döntésed során!
Döntő tényezők a beszerzési költségek
A POS terminálok ára széles spektrumon mozog. A hagyományos, nagyobb méretű, fix telephelyű terminálok ára gyakran magasabb, mivel ezek több funkciót és jelentős megbízhatóságot kínálnak. Ezzel szemben, a mobil és tablet alapú POS rendszerek kezdeti költségei jelentősen alacsonyabbak lehetnek. Fontos megjegyezni, hogy az olcsóbb modellek esetében gyakran kevesebb a beépített funkció, továbbá folyamatosan függnek a WI-FI kapcsolattól, amik korlátozhatja a vállalkozás növekedési lehetőségeit.
Nem elhanyagolhatóak az üzemeltetési költségek
A kezdeti beszerzés mellett, a POS terminálok esetében az üzemeltetési költségek is fontos szempontot jelentenek. Ez magába foglalja a szoftverlicenc díjakat, a karbantartást, valamint az esetleges hibaelhárításokat. Egyes szolgáltatók, mint például a Novopayment, havidíjas csomagokat kínál, amik tartalmazzák ezeket a költségeket, így a vállalkozások előre kalkulálhatnak a kiadásaikkal.
Olvasd Tovább