Az illatosítás egy modern stratégia

illatosítás

Illatosítás

Korunk reklámipara egyre formabontóbb fegyvereket vet be. Az illatosítás manapság releváns tényező a szolgáltatói szférában, elsősorban marketing eszközként. A növekvő versenyhelyzetben, a vállalkozások szerte a világon sikeresen alkalmazzák ezt a módszert, amely országunkban is egyre nagyobb teret hódít.

Egy neves német egyetem kutatásai szerint, az ügyfelek egy aromatizált üzletet 90%-kal kellemesebb kialakításúnak tekintenek, mint egy olyan boltot, ahol nem alkalmazzák ezt a technikát. Az első csoport üzleteiben a vásárlók által eltöltött idő 15,9%-kal nőtt, a folyosók kellemes aromája 14,8%-kal növelte a látogatók vásárlási hajlandóságát, az impulzív vásárlások pedig 6%-kal növekedtek.

Az illatosítás folyamatosan használható az ügyfelek figyelmének felkeltése céljából a legrelevánsabb termékekre vagy a spontán vásárlások fokozására, ikonikus aromák létrehozására (a vállalati stílus elemeként) vagy az üzlet általános légkörének javítására (az ügyfelek lojalitásának növelésére). Az illatosítás használható az egyszeri promóciókban is.

Címkék: